-->

torstai 15. helmikuuta 2018

Blogirintamalla uusia juttuja

Viime aikoina on ollut isoja juttuja minun blogirintamallani ja tänään ajattelin kertoa teille, mitä kaikkea onkaan tapahtunut. On vaikea uskoa, miten näin pienen blogin kanssa voi niin pienessä ajassa tapahtua niinkin paljon kaikkea. Useimmista asioista olettekin varmasti kuulleet Instagramin puolella, mutta tässä postauksessa kerron nyt teille lopuillekin, jotka ette seuraa minua Instagramissa näistä uusista tuulista.


Vuoden alussa vastailin Katrin kysymyksiin, joidenka vastaukset tulivat haastattelun muodossa vasta julkaistuun Riders Magazineen eli lehden kolmanteen numeroon. Minun lisäkseni haastatteluun mukaan pääsi Pihla Parikka ja Jennifer Pasanen. Meitä on siis kolme nuorta hevosbloggaajaa ja haastattelu koskikin tätä meidän viikoittaista harrastusta eli blogin kirjoittamista.

Tämä uusin lehti julkaistiin torstaina 15.2.2018 ja se löytyy lehtipisteen lehtipaikoilta. Jos teitä kiinnostaa meidän kolmen haastattelu ja lehti ylipäätään, niin käykäähän ostamassa se. Lehdellä on myös nykyään oma instagram-tili, jonka löydätte nimellä: @ridersmagazinefi. Ja kiinnostaisiko teitä lukea vielä minun arvostelu postausta lehdestä?


 Monet teistä on varmasti huomannutkin muiden bloggaajien blogeissa ja sosiaalisissamedioissa kaikenlaista mainostusta blogiexposta sekä Horse Fairista. Myös minä olen altistunut hieman tähän mainostamiseen. Minun blogini on päässyt ehdolle playsson.net:in järjestämässä blogiexpossa kategoriaan "Nuori nousija". Tapahtumassa palkitaan viime vuoden parhaimpia hevosblogeja ja minun blogini on saanut suuren kunnian päästä mukaan ehdokkaaksi. Juuri sinä voit käydä äänestämässä minun blogiani Playssonin sivuilla. Arvostan ja kiitän teitä kaikkia, jotka äänestätte blogiani, Eläimet sydämessä, kategoriassa nuori nousija. 


Kuva: playsson.net

Horse Fairiin liittyen sain myös bloggaajapassin. Ja mahdollisuuksien mukaan olen saapumassa paikalle, toivottavasti kaikki saadaan järjestymään. Jos kuitenkin ilmestyn tapahtumaan, niin minut voi löytää tapahtumasta joko perjantaina tai lauantaina, ellei mahdollisesti jopa molempina päivänä. Saa tulla moikkaamaan! Horse Fairista tulossa varmasti myöhemmin lisää tänne bloginkin puolelle!

Bloggaajapassin myötä sain mahdollisuuden laittaa arvontaan kaksi yhden päivän lippua tapahtumaan ja arvonta onkin käynnissä tällä hetkellä instagramissani, joka löytyy nimellä @elaimetsydamessa. Kiitos jo näin etukäteen kaikille arvontaan osallistuneille, ihan huippua, että teitä on siellä niinkin paljon!

Kuva: Messukeskus
Tässä olikin ehkä kaikkein tärkein informaatio. Kaikkea sitä ennättääkin tapahtua niin lyhyessä ajassa, ei sitä voi käsittää! Tässä kuitenkin tämä postaus, toivottavasti tykkäsitte! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti